Λόγω φόρτου εργασίας των μεταφορικών εταιρειών υπάρχουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις.
logo
   
logo
ΕΛ
EN

Tips    

Αϋπνία στην Εγκυμοσύνη: Λύσεις για κάθε πρόβλημα

Δεκέμβριος 2020

 

H περίοδος της εγκυμοσύνης είναι μια από τις πλέον χαρούμενες στιγμές στη ζωή μιας γυναίκας. Δυστυχώς όμως, δεν είναι λίγες οι μέλλουσες μαμάδες που κάνουν λόγο για δυσκολία στον ύπνο αλλά και για μια περίοδο διαταραχής αυτού. Αν και οι περισσότερες γυναίκες κατά την περίοδο αυτή, αισθάνονται κόπωση και έχουν μια τάση υπνηλίας, ο ύπνος τους διαταράσσεται και υποφέρουν από αϋπνία. Οι λόγοι για τους οποίους μια έγκυος δεν μπορεί να κοιμηθεί είναι πολλοί. Η δυσφορία, τα έντονα όνειρα και το στρες είναι κάποιοι μόνο από αυτούς που οδηγούν στη σημαντική απώλεια του ύπνου της. Επιπλέον, όσο το μωρό μεγαλώνει και το σώμα αλλάζει, οι πόνοι στη μέση και τη λεκάνη κάνουν την εμφάνισή τουςμε αποτέλεσμα η ίδια να δυσκολεύεται να βολευτεί για να κοιμηθεί. 

O καλός ύπνος όμως κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι σημαντικός τόσο για τη δική σας υγεία όσο και την υγεία του μωρού σας. Ας δούμε πώς μπορείτε να διασφαλίσετε έναν ποιοτικό ύπνο κατά τη διάρκεια της νύχτας. 

Για αρχή, επιλέξτε ένα ανατομικό στρώμα που θα αγκαλιάσει το σώμα σας και θα σας προσφέρει έναν άνετο και ασφαλές ύπνο. Εξασφαλίστε πως το περιβάλλον του κρεβατιού σας είναι αρκετά άνετο. Το ιδανικό μαξιλάρι για εσάς κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης είναι το Tempur Sonata. Το καμπυλώδες σχήμα του αγκαλιάζει τον αυχένα και τους ώμους προσφέροντας άνετη στήριξη ακόμη και όταν αλλάζετε πλευρό κατά τη διάρκεια της νύχτας. Μην έχετε ούτε πολλά σκεπάσματα αλλά ούτε και λίγα. Επίσης φροντίστε για τη σωστή θερμοκρασία του δωματίου σας να υπάρχει ένα κλιματιστικό 

Η πιο ενδεδειγμένη στάση ύπνου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι η πλάγια με λυγισμένα τα πόδια, η γνωστή και ως SOS (sleep on side). Eπιλέξτε να ξαπλώσετε στην αριστερή σας πλευράκαθώς με αυτόν τον τρόπο θα αυξηθεί η ποσότητα του αίματος και των θρεπτικών ουσιών που φτάνουν στον πλακούντα και στο μωρό. Για να ανακουφίσετε τυχόν πόνους στην πλάτη, αφού λυγίσετε τα πόδιατοποθετήστε ανάμεσά τους ένα μαξιλάρι. Δύο ή και περισσότερα μαξιλάρια θα σας φανούν ιδιαιτέρως χρήσιμα αυτή την περίοδο. Αν αισθάνεστε πόνους στη μέση, τοποθετήστε ένα μαξιλάρι κάτω από την κοιλιά σας.  

Προσπαθήστε να τρώτε ελαφρά το βράδυ, αποφεύγοντας τα βαριά γεύματα αλλά και τα πολλά υγρά. Με τον τρόπο αυτό θα μειωθούν τυχόν καούρες αλλά και θα αποφύγετε το να σηκώνεστε κάθε λίγο από το κρεβάτι. Ακολουθήστε μια ρουτίνα ύπνου. Πριν ξαπλώσετε, κάντε ένα χαλαρωτικό μπάνιο, διαβάστε ένα βιβλίο ή ακούστε λίγη μουσική. Αφαιρέστε άσχημες σκέψεις από το μυαλό σας και ονειρευτείτε τα καλύτερα που έρχονται.  

ΕΙΣΑΓΩΓΗ